Wednesday, February 13, 2008

jawatan

hari ni perbincangan yang cukup dasyat.Menghabiskan masa makan dgn perbincangan yang rancak.JAWATAN!.satu isu yang cukup besar. mungkin bagi aku. Aku namapak macam2 di sebalik JAWATAN tu. apa yang boleh aku ringkaskan dari pandangan JAWATAN adalah seperti kat bawah :
  • kenapa kita pegang jawatan?
  • apa yang kita nampak di sebalik jawatan yang dipegang?
  • matlamat @ misi dalam memegang jawatan?
  • rancangan masa depan dengan jawatan yang sedang dipegang?
  • apa yang diperoleh dari jawatan tersebut?
  • rancangan pendek jawatan ?
  • kekuatan rohani dalam pegang jawatan?
  • aspek yang boleh dibincangkan dengan jawatan?

Banyak jugak kan...cam berat je JAWATAN ni. bukan senang nak pegang JAWATAN... perlu tingkatkan diri dengan banyakkan bergaul dgn org ramai, tingkatkan skill sosial percakapan profesional...dan macam2 lagi. seronoknya kalu dapat bercakap...

No comments: