Sunday, February 17, 2008

treasure HUNT

hari ni menyertai Treasure Hunt dgn jayanya...sempena family day.Pusing satu UKM... bermula dari Bukit Puteri..Rumah Haiwan..Rumah Tumbuhan..Tasik Kejut and last Hutan simpanan UKM.
Yang menarik, dah tiga tahun ngaji kat UKM, bukit Puteri pun tak tau kat mana...ghupe-ghupenye kat rumah kakitangan UKM dekat Unit Kenderaan. Dan untuk pertama kali , aku kenal pokok Gelugur..wah wah wah. Masa kat Rumah haiwan lagi best..ada ke dia suh cari Tiang RH 13, memang la pelik..sebab dia tak gi tau tiang lampu ke tiang telepon ke..tapi jumpa jugak la..sampai hancur lah tapak kasut aku.Oleh kerana aku dah bersusah payah bersama dina dalam game ni, maka kami raikan makan di Pizza Hut atas kejayaan mendapat no.2.
Apa yang aku peroleh dari pengalaman ri ni, kehidupan yang kita lalui hari-hari dan keadaan sekeliling yang kita tempuh , jangan disangka kita amat memahaminya.Selalu Muhasabah diri dan akui kelemahan diri.

No comments: