Monday, October 20, 2008

Catur bestari??


3 Syawal 1429H , hari raya ketiga...duit raya dapat banyak jugak tahun ni.Hehehe. Syarat dia selagi tak kahwin ke tak kerja...tapi tak kisahlah. asalkan dapat duit. huhuhu,. Jadi , dengan duit yang banyak tu - (macam lah banyak sgt) - , dan excitednya..aku telah membeli catur bestari yang mmg dinanti-nanti sejak mula2 dikeluarkan.

sekarang dah ada..dan sronok sangat nak main. sememangnye , satu permainan yang amat menarik untuk semua org dan salah satu cara nak pupuk minat berniaga. Tak minat pun at least leh tau camne nak beli saham.

Masa dapat je , malam tu terus main dgn adik2 ku sayang kat umah. Lawak jugak sbb masing2 umur berbeza..yang kecik pun nak main. Mainlah.bedal aje. seronok dan dapat erat hubungan keluarga. saya syorkan Anda mmbelinya.

Pastu , ajak pulak kawan2 main..Sa'diah dan lain2 . Seronok jugak sbb dapat duk sama dgn kwn2 selain waktu usrah.Hmmm, silibus usrah pun bagus jugak. Ada variasi. So, utk kwn2 yang kat UKM, nak main catur bestari, boleh ajak saya. kita wat satu hari tuk prog kita main bersama.



ni papan dia. Besar. tak kisahlah. Yang penting input dia dan pengalaman main permainan ni sepatutnya dikongsi bersama keluarga dan kawan2.

No comments: