Tuesday, December 23, 2008

kak bee tag saya..haha.1 st time kena tag.

1) Do you think you’re hot?

Nope.Fasha sandha lagi hot.(tak tau kenapa teringat dia)

2) Upload your favourite picture of you.

tak minat

3) Why do you like that picture?
dah tak minat lah...nak wat camne

4) When was the last time u ate pizza?
4 hari sebelum g qurban di kemboja

5) The last song u listened to?
Aiman-Cinta terakhir ( best giler-siap bawak tidur)

6) What are u doing right now besides this?
tgk movie cinta u-turn. Awie tak boleh terima bakal isteri dia lawa giler

7) What name would u prefer besides yours?
ntah..rasa sedap dah.

People I tag :
1. aqilah
2. kak bee
3. ahmad izzat
4. ahmad akmal
5. atam
6. halim

8) Who is no.1?

tgh lonely sebab kena tinggal dgn ofismate. Lain suma dah berhenti kerja sbb depa part time. suka makan ape saja yang ade kat kedai Sharifah bangi.Dia cari boyfren yg kerinting tapi bukan mcm ally cat.Org tak tau.Aku je tau.Kan qilah.

9) Who is no.2?

org yang tag saya.Hehe. Lawak jugak. Lama dah tak jumpa.Akak yg amat comel.Jgn lupa jemput sy nanti.Rindu!!!

10)Say something about no.5.

atam bos no 4 lepas no 3. tgh busy nak kahwin bulan 3 tahun depan.Yeah.

11)How about no.4?

adik kecik ni.baru form 4.tapi lurus betul.Sememangnya ditunjukkan jalan yang lurus.

12)Who is no.3?

kawan yang dikenali sewaktu prog ABIM.amatlah aktif dan busy sekali.contact sekali atau dua kali setahun.mau jugak jadi P.M tak lama lagi.

13) Who is no.6?

mamat ni suara dia mmg sedap. very humble.(chewah)amat baik sekali(fewiittt).


p/s: Ok, sila buat tag ini kepada yang ditag

1 comment:

Robihah Radzak said...

marilah sama2 kita menge'tag'..heheh..