Monday, December 22, 2008

Kalendar Hijri & Masihi



ni lah kalendar hijri dan masihi.
sama macam kalendar kuda...cuma tak dak kuda..
dan dia adalah kalendar islam.
ada gak info-info lain yang best dan seronok untuk semua macam

- takwim solat bagi kuala lumpur
- kata-kata hikmah
-ayat-ayat cinta
- dan paling penting..cuti sekolah






harga RM1.50 sekeping.
yang ni kecik punya...yang besar takda
Tapi bagus untuk perancangan
dan mudah di bawa kemana-mana

nak dapatkan ...hubungi saya.. di
sarahazizul@yahoo.com tak pun sms je ke 013-6249318.

kalu tinggal di Area bangi, putrajaya, boleh dihantarkan tempahannya.

oh ye, kalau nak candat sotong kat area langkawi, setiap 8 dan 22 hb bulan hijri . so boleh rancang dan semak jadual anda..guna kalendar ni.ehhhe.

No comments: