Thursday, February 26, 2009

Hari - hari akhir di sekolah

Hari -hari akhir di sekolah..bunyi macam nak abes belajar kat sekolah menengah ..tapi sebenarnya nak abes mengajar di sekolah. Hehehe...ni bukan tanda gembira tapi adalah sikit gembira sebab akhirnya boleh lah menyambung aktiviti dan urusan syarikat yang ditinggal-tinggalkan sebulan lalu.
Memanglah sayang jugak kat budak-budak tu...nakal,bega,degil,baik,comel,mulut murai dgn erti kata lain..semua adalah. hehehe..tapi minat yang ditinggal menanti-nanti.
Biskut ntah ke mana, kuih pun ntah kemana..
Hari -hari akhir di sekolah ni , badan mula tak berapa sihat..asyik meredah hujan ketika balik ke rumah...nak mengajar pun tak berapa ada mood..sebab tak berapa nak selesa hidung, tekak dan kepala terutamanya...
Tapi..apa pun, amanah tetap amanah..sampaikan ilmu selagi mampu...selagi mulut boleh berkata, tangan boleh menulis, kaki mampu melangkah ...ku gagahkan juga diri ini demi menunaikan amanah yang murni. semoga Allah memberkati segala pengajaran ku selama ini.
esok hari terakhir di sekolah...
dah dapat gaji..nak bawak org g makan di kedai korea...Hehe

2 comments:

AJK PPBBB said...

dah dapat gaji..nak bawak org g makan di kedai korea...Hehe

Bawak saya yea...

rimbunanHati said...

AJK PPBBB nak g sama jugak ke? boleh ...tapi sendiri bayar lah ye..ekekeke..hehe.sy tolong bwk je