Thursday, April 30, 2009

Dina, sahabat ku..Kangar, Perlis


apom Lenggang..1st time makan.sedap dan lemak.


satu -satunya shopping kompleks di kangar


Sempat amik gambar masa on the way balik ke Kajang

Dina, sahabatku..yang amat dirindui..lepas kerinduan dapat jumpa dia.tak taulah bila jumpa lagi..kenduri kamu atau kenduri saya.


Tak sempat nak jalan-jalan lama di kangar..Padang Besar pun tak sempat g.Singgah Kangar pun transit sebelum g UUM. Apa pun makan laksa Mak Dina buat..sedap sangat.Huhu.Teringat dalam mimpi masa tidur kat hotel.hehehe.

sempat juga ke Pasar Malam Terbesar di kangar...setiap rabu malam. Dah lama tak g pasar..bila g , rasa  cam culture shock sikit.Hehehe. G perlis pun..ramai jugak risau..sebab naik bas sorang-sorang.paling jauh pun Perak. 1st time g sorang -sorang (anak manja)..tak nak manja - manja lagi dah. bulan 6 ni, pas balik dari Kemboja , g kursus di Terengganu pula. Kali ni berteman. Hehehe. Tak sorang lagi.

Dina..rindu bangat sama kamu. Terkenang  kenangan kita bersama. Masa nak balik kajang..menangis sorang-sorang(tak malu)hehe..tak tau bila jumpa lagi.Syahdunya.

3 comments:

sourplum said...

lama da sy xpegi kangar

rimbunanHati said...

ade makwe di kangar ye? hehehe...makwe awk universal.

sourplum said...

dlu sy blja kt matrik perlis..
igt nk pegi jgk perlis ni
melawat cikgu2 =)