Thursday, May 14, 2009

Menjemput Bidadari...Sayang...Matahari

Semakin sibuk seminggu dua ni..selain berusaha menyiapkan biskut mengikut rancangan tarikh ..beberapa program yang perlu dihandle juga semakin rancak menjayakan dan merealisasikan program berkenaan.

Tapi..sempat juga merehatkan minda..membaca beberapa cerpen yang sangat menarik bagi saya.
Semalam..jalan-jalan bersiar-siar di internet (halim kata jln2 biar berfaedah sikit- Baik Bos!hehe)
saya meluangkan masa di sebuah blog..Langit Ilahi...penulisnya saya rasa sedang mula mendapat tempat di hati masyarakat melalui penulisan nya. Jadi di sini saya sertakan link cerpen - cerpennya untuk dikongsikan kegembiraan keseronokkan membaca bersama anda. Selamat menghayati.



- kena cari kat bahagian bahan ni...ceritanya menyentuh hati..saya sayang keluarga saya, semua guru yang mengajar saya, sahabat-sahabat,teman-teman,kawan-kawan yang saya rapat dan kenal, saya sayang semua.

No comments: