Wednesday, July 29, 2009

Maafkan saya

View Image

Maafkan saya
atas semua yang telah saya katakan
atas semua yang saya luahkan
atas semua yang saya lakukan

Maafkan saya
kerna apa yang telah berlaku
maafkan saya
sekiranya hati awak terguris
dengan segala yang telah berlaku
maafkan saya
sekiranya awak rimas dengan saya
sekiranya awak geram dengan saya
Saya akui atas segala kekurangan saya



Manusia sememangnya sentiasa ada kekurangan
Tapi saya kena akui atas kekurangan itu
Maafkan saya
Sekiranya awak kurang mendapat perhatian saya
maafkan saya
kerna awak sering diganggu oleh saya
bila awak sibuk kerja , saya sibuk bercerita
bila awak sunyi, saya tidak bertanya
Maafkan saya

Maafkan saya duhai ahli keluarga yang amat kusayangi,
Maafkan saya duhai sahabat -sahabat ku yang sentiasa di ingati,
Maafkan saya duhai teman - teman yang sentiasa menghubungi saya..dan maafkan saya kerna kadang-kadang menghubungi kalian
Maafkan saya duhai kenalan yang kadangkala kita hanya mengangkat tangan , tidak sempat berkenalan
Maafkan saya duhai muslimin dan muslimat sekalian...kerna kadangkala terlupa mendoakan kesejahteraan semua..terlalu leka dunia sendiri
Maafkan saya atas segala-galanya
Maafkanlah saya



No comments: