Friday, December 25, 2009

rancang hidup, rancang masa depan...dgn wang yg ciput...

Assalamualaikum...

28 hb Disember..kelas sarjana saya akan bermula..buat masa ini saya memenuhkan masa saya dengan menjahit baju adik-beradik perempuan saya, mak dan juga saya punya. Raya lepas kami tak sempat nak bergaya kerna tak sempat juga nak membeli atau membuat baju raya... tak de masalah pun...bar-baru ni saya dapat duit lebih sikit..maka saya telah mengajak ahli keluarga saya bershopping kain ela meraikan mereka. walau akhirnya mak dan saya yg menyiapkan semuanya.hehe,, biasalah tu..
Mengadap mesin jahit sepanjang masa memerlukan motivasi yang tinggi. lebih lebih lagi..dalam keadaan agak terkejar -kejar masa. Bagi meringankan sedikit bebanan mata dan minda..saya telah membeli satu buku yang saya rasa penulisannya sangat sempoi dan sgt membuka minda.. tp yelah..bagi mereka yang hendak membuka minda... buku ini sgt bagus utk dibaca dan dihayati.

rhrw

Rancang hidup, rancang wang

Boleh didapati di MPH bookstore.

hmmm..bnyk perkara yang dikongsi dan banyak juga perkara yang menyebabkan saya berfikir sejenak..dan kemudian saya merancang langkah seterusnya.

Saya mengesyorkan anda perlu ada buku ini..tapi nak pinjam dengan saya pun boleh. heee
Dan juga bagus utk dijadikan hadiah buat teman-teman yang suka membaca dan juga sedang merancang masa depan.

Buat teman saya yang mungkin membaca blog saya ni...nnt ye sy hadiahkan buku ni. untuk manfaat bersama.

Selamat membaca!

No comments: