Monday, August 16, 2010

sampai waktu...

saya rasa saya dah sampai waktu...

banyak bersandar ...
kurangkan mengangkat berat atau mudahnya, saya tak boleh angkat dah...
kalau dulu, saya kebas kerana berdiri lama atas kasut bertumit...
kini saya kebas, walau membongkok sekali sekala...
takde harapan lah nak pakai kasut bertumit yang tinggi 2 inci tu

ya..memang dah sampai waktu...

nak kata penyakit orang kaya..tak rasanya..tak tersenarai pun
tapi saya terpaksa beralih arah...
sekarang mak kata jadi penasihat je
tukang arah @ pengarah..
tukang ajar @ pengajar...

tapi bila saya memasak di dapur...
saya lupa sakit saya...
lebih-lebih lagi bila tengok orang menikmati makanan yang saya masak...
langsung tak ingat sakit yang menyerang..
agaknya jadi tukang masak lah kot .

yang pasti, saya kena cari duit banyak-banyak..
sebab saya nak gajikan seorang bibik...
harapkan tulang 4 kerat yang ada..
saya memang tak lalu..
sungguh saya dah sampai waktu...

semoga Allah memberikan kesihatan yang baik untuk saya juga sekeluarga... dan memudahkan segala urusan saya juga urusan kematian saya. Matikanlah aku dalam Islam dan matikanlah aku dalam keadaan yang baik.

4 comments:

chAq said...

sobs sobs sobs...
mati itu pasti...
May Allah bless and give a good health sis

~ Sarah Azizul ~ said...

May Allah bless u too and give a good health.

act akak nak tny awk, kot2 lah simptom yg sedang akak alami ni awk boleh agak2...

nak g klinik huhuhu tapi malas..terukkan. tat nenas menanti untuk dibuat. huhu

chAq said...

amin :)

em, akak kasi dgn lebih jelas.
kebas2x dari mana ke mana? bila yang datang kebas atau yang buat apa yang menambahkan kebas.
general, kebas berkaitan saraf, peredaraan darah kurang lancar.

~ Sarah Azizul ~ said...

nanti akak antar msg ye..nak story kat sini susah lah. hehehe