Monday, July 11, 2011

nak berceloteh juga!

kehidupan...nama pun kehidupan... semua yang berlaku di dalam kehidupan ini adalah untuk mempelbagaikan pengalaman, menajamkan minda dan fikiran, meningkatkan potensi diri, menunaikan tanggungjawab yang diamanahkan dan utamanya semua itu berbalik kepada matlamat yang paling tinggi iaitu mengharapkan redha dan rahmat Tuhan.

Banyak perkara yang saya nak kongsi... bakal masuk tv..keluar ke udara di radio..perbincangan perkembangan dan peningkatan biskut dan perniagaannya (yang ini saya bercadang kongsikan metodnya) dan lain -lain lagi. Yang sedih juga ada... dan itu menjadi kekuatan untuk terus tempuhi kehidupan.

nanti, bila sampai masanya, saya akan kongsikan...semoga yang baik jadi teladan, yang buruk jadi peringatan + sempadan.


p.s: nak menulis panjang lebar...tapi saya tak sempat. maafkan saya.

No comments: