Skip to main content

Posts

Showing posts from February, 2012

Usrah PC : Turkey

Bismillahirrahmanirrahim,
Alhamdulillah, baru-baru ini ada Usrah PC. Rasanya tak sengaja usrah ini berlangsung. Hehe.Semuanya atas usaha cik Fura yang memastikan usrah ini berjalan. Walhal bukanlah usrah, lebih kepada aktiviti makan-makan. Rezeki saya, berlangsung pada tarikh ulangtahun kelahiran saya, 23 Feb. (Perasannya aku!) 
PC ni apa? Hanya ahli PC sahaja yang mengetahui maksud sebenarnya. Buat orang ramai, PC ini bermaksud Persatuan Cantik - cantik je. (cantik ke??). Ini semua idea "President at Obersea". Kerana Akmal bertanya, dia si President pun menjawab dengan selamber maksud PC. Keahlian PC sangat terhad, setiap penyertaan perlu dibawa masuk mesyuarat di mana mesyuarat hanya berlangsung setahun sekali. (itupun kalau ada rezeki, moga-moga ada rezeki).  Pertemuan PC juga tanpa sengaja...biasanya berlangsung di luar negara (jarang sekali di Malaysia)  dan bila di Malaysia , di tempat yang kelassss aje. Dan tempat kelassss tu hanya ahli PC yang boleh tafsirkan. (hmm,…

Padang. Kundasang.Korea.(pening) Kemboja (harus)

Assalamualaikum,
 kundasang.Kundasang. Kundasang.
 Padang.Padang. Padang.
 Korea.Korea.Korea.
 Kemboja. kemboja. Kemboja. ( yang ini tidak termasuk senarai pening. Kemboja adalah destinasi harus) aiyaaa... bagaimana ni? menggoda belaka.
 Bertambah tergoda bila mak dan abah kata...kita pergi berempat nak?
Mak, Abah, Sarah dan suami. (tarikh penerbangan yang dipilih selepas nikah)

Paling menggoda nak ke Padang.
Sebab nya :
 1. Tak pernah lagi ke sana.
 2. Menikmati masakkan Padang Asli
 3. Balik kampung... asal keturunan Abah.
 4. Tiket dia murah! Lagi murah dari ke Sabah.

 Ok lah, nak sambung berangan-angan. Dream Big!

 p.s: sudah bau-bau Padang ni.